Освітній простір

Соціальний та емоційний клімат закладу освіти та його фізичний простір впливають на соціальний та емоційний розвиток учнів, бажання вчитися, результати навчання, стосунки з іншими учнями, вчителями, сім’єю та громадою.

Правильно організований освітній простір сприяє процесу навчання, забезпечує здоров’я та безпеку учнів і працівників закладу. Це також передбачає безпеку на дорозі біля школи (пішохідні переходи), відсутність шкідливих речовин у повітрі, воді чи ґрунті.

_

Складові:

▶ Задокументована політика закладу освіти щодо охорони здоров’я та безпеки, яка укладається спільно з учнями, батьками та працівниками закладу освіти.

▶ Створення безпечного середовища в закладі освіти.

▶ Навчання працівників закладу освіти щодо запобігання травматизму, насильства, загрози заподіяння шкоди здоров’ю та самогубств.

▶ Наявність спортивного інвентарю робочому стані та доступ до нього в позаурочний час.

▶ Доступ до безкоштовної питної води.

▶ Популяризація принципів здорового харчування.

▶ Політика закладу щодо заборони вживання тютюну, алкоголю та психотропних речовин учнями, працівниками та відвідувачами школи.

▶ Контроль за якістю повітря в приміщенні та профілактика гострих респіраторних захворювань.

▶ Письмовий план реагування у випадках надзвичайних ситуацій.

▶ Політика недискримінації та конфіденційності на основі ВІЛ-статусу, навчання працівників щодо політики закладу та законів, що стосуються ВІЛ.

▶ Навчання для адміністрації та викладачів з питань ВІЛ, інфекцій, які передаються статевим шляхом, запобігання вагітності.

▶ Консультування, психологічні та соціальні послуги, які надають психолог, соціальний працівник закладу освіти; допомога учням під час переходу з одного закладу освіти до іншого та в подоланні перешкод у навчанні.

▶ Профілактика насильства та булінгу.